Back to school....

Kändes konstigt att stiga upp imorse. Jag tror inte jag fick mycket sömn, för jag var uppe rätt sent (fick städfnatt och plockade upp det lilla som hamnat på golvet sedan jag städade i fredag). När jag väl somnade så sov jag inte så värst länge, före jag vaknade av något, antagligen pappa som stängde ytterdörren när han for. Sen TROR jag att jag somande igen, men jag var definitivt vaken då mamma drog på sig kappan och gick ut genom dörren. Minns att jag undrade varför hon var uppe, men sen kom jag på att hon jobbar morgonskiftet. Sen ringde klockan typ 5 minuter senare......

Nu gäller tyska, modersmål, matematik, franska, finska, bildkonst och psykologi (på distans) i 6 veckor. Värsta språkbadet alltså. Gotta love ♥


Kommentarer
Jenny

hähähähä har psykka på distans jag å xD

2012-01-09 @ 13:10:23
URL: http://jen
Jenny

fail bloggaddress... :D

2012-01-09 @ 13:10:57
URL: http://jennyveronica.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0