Back In Business

Snart börjar jag seriöst titta i kors...

Händer varje gång jag använder min "stora" 17 tummare. Det är galet hur fort jag vande mig vid den lilla 10 tummaren vi "fick" från skolan. Så fort jag startar den stora slås jag av hur enorm skärmen är. Och hur stort skrivbordet är. Men den är härligare att göra bloggdesigner på, kom jag fram till. Både för att jag har Photoshop på den och för att den har alla mallar, tidigare designer, gamla headers, gamla bakgrunder och annat jag använder på den. Så nu plockade jag fram den igen. Efter att den har legat i skåpet en tid. Min gamla trotjänare :)

Den externa hårddisken funkar även den som den ska. Hittade den på golvet, sprucken i ena kanten och när jag startade den så fick den aldrig kontakt med datorn. Pappa hade upp den, limmade skalet och nu funkar den igen. Dags att börja designa.....

Eller ja, det får vänta tills imorgon då jag har mera tid. Nu väntar snart sängen :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0