I Am What I Am - Gloria Gaynor



Jag har länge försökt minnas vad den här låten heter, och som av en slump snubblade jag över den. Den har en speciell mening, för det var den här låten vi dansade till första gången vi hade dans i skolan. Gången då jag fann en av de mest betydelsefulla grejerna i mitt liv. Den betyder så mycket för mig ♥

Jag dansar när jag är glad, när jag är arg, när jag är nere. Jag dansar nästan hela tiden. Ni som tittar kanske inte ser det, men jag ser det i mitt huvud. Oftast syns det lite smått att jag rör på mig också. Jag kan inte lyssna på en låt utan att råka hitta just DET stället där just DEN rörelsen skulle passa. Jag älskar att dansa. Dansen lyser upp mitt liv. När jag dansar är jag lycklig :)

♥ 22.10.2008 ♥
Tack!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0