Bussen som nästan for fel

Igår höll min värld på att gå i kras. Westerlines hade slutat med sin 20.00 tur, så jag trodde att jag inte skulle ha möjlighet att slippa från stan efter dansskolan på tisdagskvällarna. Pappa fick hämta mig igår, och så fort jag kom hem så skickade jag ett mejl till Westerlines och frågade varför. Fick svar idag att de tydligen måste ansöka om rutten och att Ingves vunnit i år. När jag kollade upp det, visade det sig vara sant, så problemet är löst. Jag drar en lättnadens suck! :)

Tänk om jag inte sluppit på dansskola i år. Nu när jag inte fick några timmar på Ö-M skola (sa jag det förresten?), så kan jag inte tänka mig att inte gå Kipinä. Det skulle vara omöjligt att inte ha dansen i mitt liv. På något sätt. Åh, usch hemska tanke!!! Tur att bussresorna reddes ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0