What have I done?

Okej, nya tag var det. Lite snabbt vad som hänt i mitt liv sedan..... februari? Oh my, det var länge sen!

  • Jag har fått sommarjobb. Två stycken t.o.m.
  • Jag har tillfälligt förlorat något viktigt, och sen fått det tillbaka igen ♥
  • Jag har haft påsklov, som var ganska lugnt utan stora händelser.
  • Jag har varti på projektresa till Polen, vilket var extremt vackert och kul. Kom hem i måndags, och hela min vecka har varit upp och ner sen dess...
  • Jag har hunnit fira några födelsedagar :)
  • Jag har en massa bilder som bara väntar på att bli genomkollade och använda.
  • Jag har kört premiärturen med vespan (idag faktiskt, och det var såååå kul)
  • Jag har läst några böcker, nu nyligen Berusad av evigt liv och Sommaren jag blev vacker (kanske kommer upp någon recension/referat/något)
  • Jag har skrivit några korta halvmesyrer till dikter
  • Jag har kommit in i en ny period med 4 språk (franska, tyska, finska, svenska) samt långmatte. Enda som håller mig uppe är de 3 timmar dans (gymnastikkurs) jag har under skoltid. Tack gode gud för sommarlov!!!
  • Jag har provat flera nya recept
  • Jag har blivit äldre....
  • ...och klokare (förhoppningsvis)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0