Who can not love german??

Ska ta ett djupt andetag, hämta en burk vaniljkräm med jordgubbskräm och sen sätta mig ner med tyskan. Ska försöka att helt ignorera att jag hellre vill se på Gossip Girl och ha det mysigt. Kanske jag tar en paus mellan modul 5 och 6 för att kolla ett eller två avsnitt :))))

Fick iaf löptestet sprunget idag så nu är det ur världen. Nu kan jag bara ta det lugnt i tanken på att jag inte kommer att få OB i kursen. Ett OB skulle vara som världens undergång för mig eftersom jag har hundrafemtielva saker på gång hela tiden så att jag inte skulle hinna läsa upp för att tenta om och jag har inga, nada, noll, zero håltimmar hela året så jag skulle inte hinna med att gå om heller.

Nu ska jag ta tag i tyskan. Ciao!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0