Schoolwork is pressing me down, down, down, down

Dignar under en massa skolarbete just nu.

Har sedan 12 suttit vid datorn och jobbat med en massa grejer. Först jobbade jag med Fysik labbrapporten och nu är den så färdig att jag bara behöver finslipa. Vilket jag gör senare då jag inte har så nog av fysik att jag vill bryta datorn i två bitar ^^ Nåja, fysiken blev jag klar med ca klockan 4 och sedan det har jag pluggat tyska, och tagit små pauser för att inte bryta ihop. Så jag har ännu en massa tyska kvar och sen måste jag läsa på biologiprovet tills imorgon och baka en form mockarutor till lillebrors fotboll (varför kan mamma aldrig fråga före hon säger att jag kan?).....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0