Ja, inte blir det lättare

Tar en checklista, bara för att jag vill kolla hur mycket jag gjort hittills....
- Läs på Hälsolära-prov                  CHECK!!!!
- Läs på Fysik-prov                        CHECK!!!!!
- Läs på Historia-prov
- Gör tyska inlämningsuppgift
Tyskan är jag på gång med. Är klar med fjärde modulen nu och har bara två kvar som jag tar imorgon. Historia-provet lämnar jag till imorgon och på torsdag. På torsdag börjar för övrigt distanskursen i datateknik. Ännu mera distans, ännu mera att göra, ännu stressigare för mig. Ibland är jag min egen värsta fiende ^^ (Har inte ens sagt något om det åt mamma för att hon inte skulle gilla att jag bara tar på mig mera att göra).

Nu ska jag ta det lite lugnt och sen fundera allvarligt på en länk, för att "värma upp" lite inför löptestet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0