In school, IT'S FRIDAY!!!!

Hade hissaprovet imorse första och andra timmen.... 

Gick ju som det gick. Skrev jättemycket på den första men sen blev det jättelite tid kvar till den andra. Så jag fick sitta en bit in på tredje timmen, som var biologi. Andra svaret blev lite råddigt men vi hoppas jag fick med det väsentliga :)))

Nu har jag fysik, sen aerobic på gymnastiken (ganska glad Malin, men mina vader känns som två stenar och Maria är fast besluten att få dem att jobba så det kan bli tufft) och sen franska. Sen slutar dagen, veckan och perioden. Nästa period ser jag fram emot fem språk om jag läser tyska på distans.....

Nu ska jag gå!!! Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0