STRESS STRESS STRESS

Är ni intresserade av vad jag gjort efter skolan? Verkligen? Är ni? Men vad bra!!

Nåja. Efter två timmar innebandy (av innesporter, min värsta mardröm. Det finns ju ingen chans att någon hinner med den där lilla bollen som gör extremt ont om man råkar stå ivägen för den). Så jag var från början på lite dåligt humör. Efter att jag hoppat av bussen hemma så började jag med tyska. Och sen har jag hållit på med det hela kvällen. Jag har prov imorgon, men också engelska förhör, som jag borde läsa på och ett finska förhör på fredag och eftersom det är dansskola imorgon borde jag läsa på det också. Matten är gjord i alla fall så med den är det lugnt.

Nu ska jag återgå till tyska/engelska/finska läsningen. Men först ska jag berätta att min helg är fullbokad så bloggningen hålls på minimum eftersom....

Torsdag -> Dansskola
Fredag -> Chans-föreställning 19.00 = är i stan hela dagen
Lördag -> Har kurs från 10.00 till 13.00, sen dagsverke samt måste dela ut pappret jag sålt
Söndag -> Ska kanske träffa Katarina på Malakta (?)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0