Varför har man aldrig en passande rubrik?

isabelle om Let's make this week the best ever :P:
vem är maria och linda,dina kompisar?

För att reda ut saken. Maria är min gymnastiklärare, använder hellre hennes namn än att skriva "gymnastikläraren". Linda är min kusin som bor i Vasa och jag råkade bara nämna henne som "kusin" på ett ställe och "Linda" på ett annat....


Tisdagen flög förbi så någon bloggning blev aldrig av, men i stora drag:

Hade husse på morgonen, sen två läsämnen och sist bildkonst. Hann verkligen inte långt så nu börjar stressen göra sig påmind igen :S Dessutom måste jag få bilderna klara snart....... När jag kom hem såg jag ett avsnitt O.C. (som tydligen går på Kanal 5 varje dag,who would have known....) och sen fortsatte jag fila på etikprojektet. En promenad, en dusch och lite dator så var dagen över.

Idag hade vi en tung dag. BARA läsämnen. Utom matte som vi missade då vi skulle bestämma blodgrupp på biologi istället. Enligt testet vi gjorde var jag A. Mamma är tydligen också A så det verkar troligt. Hann ta några bilder i flickornas omklädningsrum en rast medan det var tomt. Precis som jag ville. Things are going forward.... Fick också en släng av nyfikenhet. Undrar vad hon filar på?? Och titta fick jag tydligen inte heller :S Håller på att förgås av nyfikenhet just nu. Jaja, kanske saken ljusnar imorgon.

Nu måste jag packa gymnastikväskan för att få med allt som jag ska ha och sen väntar sängen. Lots of Luv <3


Inte den bästa bilden, därav lägger jag upp den..... Mina bästa sparar jag till efter slutarbetet i Bildkonst ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0