I can see the finish now ^^

Vet ni, nu är det inte långt kvar. Nu lägger vi in stöten. Kör sista spurten in mot mål. Kämpar allt vad vi kan till slutet. För om exakt 7 skoldagar slutar vi nian. Så nu är det bara att kämpa det sista för att få så bra betyg som möjligt. Och av de sju dagarna är det ca fyra som är "seriösa."

DÄR har ni min ursäkt denna gången. Jag är mitt i den spurten. Snart står jag med mitt slutbetyg i handen och fortsätter mot gymnasiet. Så därför har bloggningen blivit lite skral. Förra veckan hade jag tre prov, en bokanalys, ett jättestort arbete i modersmål som var både bildligt och skriftligt (det blev så stort eftersom jag alltid har överambitioner....), världens stress eftersom jag trodde att jag skulle hålla presentationen i etik på religion och sen var det mitt slutarbete i bildkonst som gick mig lite på nerverna. Stafettkarnevalen var jag på fredag till lördag också. Så bloggningen prioriterades alltså INTE. Let's hope att denna vecka blir bättre.

Etikpresentationen blev inte förra veckan utan idag och den gick super. Han hade absolut inget att tillägga och sa att han aödrig varit med om det förr. Om jag minns rätt. Kan ju hända att jag misstolkade. Sen skrev jag biologiförhöret som gick jättebra det med. Så nu är det bara moddeförhöret imorgon och bildkonstarbetet kvar. Sen är det målgång. Känns skönt att det äntligen är över men också vemodigt. Tårarna kommer säkert att spruta då vi slutar nästa fredag. Det är jag nästan säker på.

Nu blir det sängen för mig. See u tomorrow!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0