Oupise.....

Hm, en tid sedan jag bloggade va? Nåja, har haft väldigt fullt upp och mer lär det bli.

Idag hade jag KIPINÄ:s dansavslutning på Vasa Stadsteater. Generalrepetitionen kl 11.10 gick hyfsat och sen kollade jag resten av repetitionen samt träffade Anni, Hanna och Evve innan jag och mamma for hem. Jag duschade, Katarina kom efter lite bilder, sen åt jag och så for vi in till stan igen. Helt sjukt vad nervös jag var i bilen påvägen dit men när vi kom dit rann allt av mig.

Hann se halva föreställningen innan jag gick till den andra salen där vi skulle vänta på Camilla. Satt där och lyssnade på musik utan att vara nervös alls. Uppträdandet gick jättebra!!!!! Höll på att gå in i en vägg eftersom vi kom lite långt åt höger men annars var det hur kul som helst. Sen lämnade jag och såg på den sista föreställningen. Alla var jätteduktiga!!!! 

And now it's over :S Har i princip mamma övertalad att jag ska få gå två gånger i veckan nästa termin men idag började det klia efter tre gånger i veckan. Vill ju fortsätta på Dance med Camilla men sen vet jag inte om jag ska ta Hip Hop eller House.... Önskar jag kunde ta båda men det verkar ganska omöjligt att få mamma att gå med på något sånt :( Borde bestämma mig ganska fort för redan imorgon får tidigare elever börja anmäla sig till hösten medan andra måste vänta till 1.6.

Efter en dag som denhär är jag så sjukt glad över att jag befann mig i skolan den 22 oktober för snart tre år sedan. Utan den dagen skulle inget av det här ha hänt. Världens bästa dag ♥ 22.10.2008 ♥


Kommentarer
Jenny

va händ då riktigt ?

2011-05-17 @ 20:20:52
URL: http://jennyveronica.blogg.se/
Katti

Vad hände det datumet?:D

2011-05-18 @ 07:03:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0