Mold

Bara för att jag har tråkigt ska jag berätta vad jag gör.....

Jag sitter hemma och möglar. HA! Känn på den!!!! Finns inget att göra. Eller ja...... Jag ignorerar allt som finns att göra eftersom jag inte orkar och sen påstår jag att jag inte har något att göra. FAST det finns massor. Världens I-landsproblem alltså.

T.ex. skulle jag kunna:

dansa, för vädret är ganska fint;
städa, men tyvärr har jag inga fler lådor att hälla alla saker i;
gå ut på en promenad, men det har jag faktiskt ingen direkt lust för;
fixa mitt etikprojekt färdigt, men ja, känns som att det kommer ta en evighet;
ta tag i min bokpresentation, fast jag vet inte var jag har den;
läsa något, men jag har inget nytt och att läsa gammalt har jag gjort förr;
osv.

Världens I-landsproblem med andra ord. Vi får se hur det blir.......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0