Mullvaden

h@nn@ om "Sista" Sportlovsdagen:

EN TECKNAD MULLVAD DU GILLA DÅ DU VA LITEN?! Kan det möjligt vara..... en mullvad som färgade allt i olika färger. Jag minns inte ricktigt but I loved that "movie".. xDD

Alltså ja, precis en sån menar ja..... O sen fanns de en hare o en mus me stora öron :P Ja älska då di måla allt i randigt o prickigt o andra mönster. Sen så regna allt bort :( Tänker vi på samma??



Dränker min sorg i Nalle Puh och andra serier eftersom jag inte hittat VHS:en med mullvaden än :( Jag vet att kasetten ska vara i ett helsvart fodral men har inte haft den minsta lycka.

Efter att ha använt Google (tacka gud för Google ^^) fick jag fram att serien heter Mullvaden och är en tjeckisk produktion.



Visst menade du denhär Hanna?? ^^


Kommentarer
Linda Svennbäck

Ja så å på den dä serien som liten :D BIG SMILE åt dej för att du hitta de

2011-03-15 @ 20:07:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0