Bitterhet is not on the schedule.....

Jag kom på en sak....

JAG VILL INTE BLI BITTER!!!!! Usch, vilket slöseri med energi. Och herregud vad det måste tära på psyket. Om man inte är nöjd med vad man har så måste man helt klart göra något åt det. Om man kan förstås. Men det kan man ju oftast?

Och så borde man sluta med alla "sen", "imorgon", "nästa vecka", "snart", "när jag blir äldre" osv. Det är mest bara en fälla. Om man kan ta tag i det idag så ska man göra det. Och nu klagar jag inte på någon, för jag sitter själv i samma rävsax. Jag tänker jämt att jag ska göra det "imorgon" eller "om en timme". Sen slutar det med att jag inte gör det. THAT'S NOT GOOD!!! Ska försöka bättra mig.

Idag har jag också haft en känsla av att inte ha gjort ett dugg. Jag har bara gått runt i en dimma och aldrig riktigt tagit tag i något. Även det borde jag ändra men all min energi går åt till att hålla mig vaken, i rörelse och till att få min hjärna att ta hand om alla signaler min kropp sänder den. Och jag TROR jag vet varför. Vilket leder till att det kommar ta flera veckor innan jag känner mig på topp igen. Så vi hoppas att jag har fel? Visst?

Imorgon blir det dansskola, på fredag Hanna's place och sen på lördag kommer jag vakna i Korsnäs. Hos Hanna ofc :P Vad vi ska göra på lördagen lät LITE oklart ännu men ja.... Sen söndagen blir antagligen en "ladda batterierna-dag" om inget annat kommer upp. Kanske helgens roligheter kan få mitt humör "up and going"!!!

Nu ska jag ta en lång dusch, packa och sen sova för att hoppas på en bättre dag imorgon med mer energi och mindre dimma. En sån önskar jag er också.......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0