Just A Normal Monday

Hm....

Vad finns det riktigt att säga?? Jag har varit till skolan, tog sen en promenad, såg lite på tv, åt och satte mig här... Har letat bilder till en grej och nu har hårddisken bestämt sig för att ställa sig på tvären :S Blir att ta med hela den imr då. Sen ska jag ha med kameran, stativet, en lampa och lite annan rekvisita och sånt imorgon. Till Slutarbetet i bildkonst. Håller på att bli orolig för det redan eftersom det känns som att jag inte kommer någonstans. Och jag VET att jag kommer ha fullständig panik två sista veckorna före skolan slutar. Det känner jag på mig.

Nu känner jag för en till promenad och sen ska jag dra lite magmuskler eftersom jag inte hann tidigare. Sen blir det duschen och sängen. Hugs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0