Dancing is life

Lovely day.....

Började med att jag fick jättebråttom till bussen (som vanligt alltså) eftersom jag inte hittade utebyxorna, men jag hann med bussen som tur var. Sen i skolan hade vi skrinning på gymnastiken. Helt ärligt det jag hatar mest av allt vi gör på gymnastiken. Hann iaf dansa lite före så jag hade något positivt att tänka på :) Sen efter skolan så stannade jag kvar och hann öva lite på saker vi gör på Dance, sen hann jag göra magmuskler och lite lår/ben och så dansade jag lite gammalt också.

Satt på med Maria (gymnastiklärarinnan) till stan och sen gick jag till KIPINÄ där jag satt på en bänk och läste en bok tills Camilla kom. Vi gjorde en massa nytt idag men lite gammalt också. Hann inte alls med kände jag så jag kommer tvingas öva mycket för att hinna lära mig allt tills nästa torsdag. Men det blir knappast några problem. Låten vi dansar till heter Until We Bleed - Kleerup ft. Lykke Li. Märkte att jag har stjärnat den på Spotify så jag kommer inte på någon annan orsak än Katarina ♥

Nu ska jag flytta över låten till mobilen så jag har den imorgon då jag behöver den och sen ska jag ta en dusch, kanske äta lite och sen sova. Sover allldeles för lite......


Kommentarer
Katten

Until we bleed var en av mina favvolåtar hela förra året tihi♥♥

2011-03-11 @ 06:21:45
lovisa

Hej är allt bra?:)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna en sjukt snygg svart plånbok från www.brandsinfashion.com!

Om du vill kika hur den ser ut samt anmäla dit kan du klicka på länken:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/march/vinn-snygg-planbok.html

2011-03-11 @ 18:42:57
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0