Tumblr

Nu blir det villan för min del. Tänkte bara sticka in med ett snabbt inlägg om att jag skaffat en blogg på Tumblr för att testa hur det funkar. Skaffade den igår så jag har inte hunnit publicera så mycket. Jag kommer fortfarande att använda denhär bloggen för att skriva om min vardag och allt annat men jag kommer att publicera saker med ett speciellt tema på min Tumblr-blogg. Temat kommer ni underfund med ganska fort om ni besöker sidan. Jag lägger inte upp någon länk här utan ni får kolla under fliken "om mig" så hittar ni länken "Tumblr" och den leder er direkt till sidan.

Lägger upp ett recept på pastasallad här också om jag hinner innan vi åker. Ha det bra!! Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0