Loppisfynd


Idag var jag på loppis :) Har faktiskt aldrig riktigt funnit kläder på loppis eftersom jag aldrig haft nerver och tålamod nog att leta. Så i måndags fick jag stor lust att köpa kläder men min plånbok sa inte direkt jippie. Så jag tänkte att jag kunde prova loppis en gång. And I LOVE IT!!!!!!! Kommer helt säkert bli snart igen :P Man hittar saker som man inte skulle ha köpt om man hittat dem i butik. Och oftast till ett rimligt pris. Man kan faktiskt hitta kläder som är så dyra att man börjar fundera om de försöker få tillbaka inköpspriset men det är inte så ofta. Anyways, det här hittade jag idag:

Blommig tunika/klänning för 5 euro
Svart tröja för 2 euro
Vita leggings med grå blommor för 2 euro
Paket med 5 st böcker av Lian Hearn för 10 euro
Boken Älskade Danny av Linzi Glass för 1.50 euro

De 5 böckerna (som kom i paket) heter:

Över Näktergalens Golv
På Kudde Av Gräs
Under Lysande Måne
Vid Hägerns Skarpa Skri
Och Himlens Vida Väv

När jag såg dem blev jag ordlös. Like a dream come true. Jag älskar dehär böckerna, och har alltid älskat dem. Har kollat på dem jättemånga gånger på Adlibris men aldrig köpt dem för att de var så dyra. Och nu fick jag alla 5 för 10 euro. HEAVEN!!!!!!!!!!

(sen hittade jag faktiskt en annan sak men den är lite hysh hysh ännu :P väntar på det rätta tillfället att ge det och om jag lägger upp det här på bloggen får jag knappast en lugn stund ^^)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0