This is gonna work itself out after all.....

Tjena Hejsan :P

Vet ni, det här jobbet låter väldigt bra. Relativt bra lön, ganska enkelt jobb och det bästa av allt: FLEXTID (Y) Jag kan välja att åka dit och städa på morgonen (mellan 6 och 8) eller på kvällen efter 4 = jag kan i stort bestämma när jag vill göra det bara det blir gjort till nästa dag :P Något som är väldigt skönt. Var lite rädd att jag skulle vara tvungen att göra det mellan 4 och 6 varje dag vilket skulle kapa hela dagen i två halvor.

Annars har dagen bestått av att vara till banken och öppna ett konto, lämna in en lånebok, läsa en bok och infinna mig på jobbet. Efter imorgon åker Therese (hon som städar annars) på semester och då får jag egen nyckel, så idag och imorgon ska hon visa mig allt jag behöver kunna och sen kör vi ^^

(Fick också alla bilisters klagomål bekräftade idag när jag skulle köra hemåt från 8-market. Två vespor svängde först ner framför mig på gångbanan utan att blinka och i hög fart. Höll nästan på att köra på dem.... Sen körde de i lika hög fart (utan att bromsa in) om en cyklist som inte alls uppmärksammat dem och höll på att vingla i diket och när de skulle upp på vägen igen så blinkade ingen av dem. Min kommentar på detta är nästan överflödig.....)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0