Harry Potter och Dödsrelikerna Del 2



This has got to be seen. Kan knappt vänta. It's so close now (Y) Tror filmen kommer vara den bästa hittills. Helt klart. Den har premiär i Vasa 13.7. Kommer defenitivt att se den då eller så fort jag kan. De har helt rätt. THIS is gonna be EPIC!!!!!

Om ni vill se en (enligt mig) bättre trailer så klicka på länken: http://www.kinocity.fi/se/gloria/elokuvat/harrypotterochdodsre

Update: länken jag lade här under är till den officiella trailern. Är inte säker på vad videon som finns i dethär inlägget är (kanske en tidigare version). Just wanted you to know ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0