LowePRO Nova 190 AW Svart

Klockan är snart 1 och jag fick blogglust :O VAR KOM DEN IFRÅN?? Har inte haft det på sistone + jag har inte varit på dator så mycket.....

Anyway, måste bara berätta om min nya älskling. Jag var till stan idag med Katarina (tack gumman för att du kom med ♥) och köpte en ny kameraväska. AND I LOVE IT!!!! Det är en LowePRO Nova 190 AW i svart och den är suuupeerfin :P Mycket större än min gamla och den har All Weather (AW) skydd mot regn, sol och vind tydligen.... Samt sand och damm och annat som kan tänkas skada. Dessutom har den en massa fack som jag kan ha t.ex telefon, en vattenflaska, en bok, en digitalkamera eller en mp3/ipod i. Med minneskortsfack, fack stora nog för filter och en jättebekväm axelrem är den helt underbar. Att jag fick ner priset med typ 30 euro var ju också bra (Y) Bilder får komma imorgon om jag hinner :P

Funderar på att se en film och sen sjunka in i drömmarnas värld nu. SOV SÖTT!!!!


Kommentarer
emy

Anmäl dig till dagens blogg!

http://lippyys.blogg.se/2011/january/dagens-blogg.html

BLESS :)

2011-01-08 @ 16:09:41
URL: http://lippyys.blogg.se/
Anonym

Hej! Vill du tjäna pengar på din blogg. Jag har ett tips där du kan tjäna pengar snabbt och enkelt. Du får 20 kr redan vid registrering. Jag kör på att värva vänner, man får 5 kr för varje person man värvar, så det skulle vara jätte snällt om du blev medlem på min värvningslänk! Jag har dessutom bara vart medlem i någon timme nu och redan tjänat 75 hela spänn, helt otroligt på bara nån timme!:D



http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056

Hoppas du blir medlem:)



Tack, kram!

2011-01-10 @ 20:05:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0