Wednesday

Öhm, ja..... Vad ska man säga? Hej? Ja, vi säger så. HEJ!

Dagen har bestått av en massa teoritimmar så de går vi inte in på nu. Ni skulle bara bli uttråkade. Jag har heller inga IDOL-bilder att visa eftersom jag är på min stationära dator och jag har dem på laptopen som har en halvfungerande strömsladd :S En annan anledning till att jag är på den stationära är att jag ska leta bilder till ett pulpetlock jag ska försöka sno ihop åt Petra. Jag ska använda samma tema som till slutarbetet i bildkonst, alltså DANS. Håller på att leta bilder som jag sen ska rita av och måla..... Blir lite som ett andra slutarbete ^^ Dessutom skulle jag gärna hjälpa Helena med några tavlor i aulan hon vill ha målade och sen har jag slutarbetet. Blir mycket ritande och planerande det. Blev lite sur på min kamera igår, eftersom den inte ville som jag ville. Men det har löst sig tror jag.

Imorgon blir det gymnastik. INNE!!!! Halleluja, så slipper man skrinningen (Y) Värsta som finns är att skrinna på gymnastiken. Sen är det ABI-dag imorgon också :P Och torsdag = DANCE-LEKTION!!!! Med Katarina och möjligen Annika.... Shit, skulle ju göra en header åt henne också. Har helt glömt den. Borde ta tag i den ikväll. Sry, Anni :/

Time to be creative :P BYE!


Kommentarer
Gniztra

Ormringar,2 finger ringar,läppstift,playboy smycken och så mycket mer som du kommer vilja ha..

Kolla in på..

www.Gniztra.com

2011-02-17 @ 21:50:23
URL: http://www.gniztra.com
Charlotte

Hej Hej!

Kikade in en sväng och tänkte att jag lämnar ett avtryck.

2011-02-20 @ 18:12:25
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0