Valentine's Day

Glad Alla Hjärtans Dag!!!!

Tänkte jag skulle försöka ta tag i bloggandet nu igen..... Känns som att det börjar bli dags. Har dessutom snart bloggfödelsedag. 28 februari har jag bloggat i ett år. Eller ja, ett år, men lite från och till :P Sist jag bloggade var för ganska exakt en månad sen och nu börjar det faktiskt kännas lite roligare igen. Och mycket har hänt. Jag har hunnit börja på Kipinä♥, fixat klart fackuppsatsen och presenterat den (jobbigt och stressigt värre vill jag lova, särskilt då undertecknad alltid får fler sidor än man ska, denna gång fick jag 17 fast man skulle ha bara 3-5...... OUPS!!!), tagit en massa foton, haft den bästa kvällen på länge (då jag stannade i skolan och uppträdde för 7:orna på deras tillvalskväll, wish i could go back♥) och sen var jag på IDOL! igår. Fick jättemånga och jättebra bilder på alla idolerna och sen köpte jag skivan, som de alla signerat. Showen var amazing och det var väl värt priset.

Idag övade jag först på Dance-dansen på matrasten och sen for jag med Hanna, Annika, Evve, Katarina och Hanna L. på HiP HoP (Y) Skulle jättegärna gå på båda men mamma står ivägen :S Får "nöja" mej med Dance och att använda extrabiljetterna till Hip Hop :P 

Imorgon blir det bildkonst med självporträttsritning (Y) Sablar vad kul det är, trots att man trodde att det skulle vara urtråkigt och att man skulle vara jättedålig på det.......

Sov sött!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0