New Design

Efter att ha surfat via DDB och Tescho för att bokmärka bra och användbara inlägg, tog jag först tag i headern och byggde sen på därifrån. Polaroidlänkarna i menyn tog sin lilla tid och jag ska visa er sidan jag använde för att få dem i polaroidformat senare. Nu borde allt vara fixat men om det finns någon bugg vill jag som vanligt att ni ska säga till.
Nu tror jag faktiskt det ska bli lite roligare att blogga. Om jag hinner så kommer ett inlägg med en recension av boken Elsas Värld upp här lite senare. Och sen ska jag sno ihop en massa Dagens låt inlägg också.....
Nu kör vi!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0