Hip Hop

Sent inlägg p.g.a. dansskola.

For med Anni och Evve till stan idag efter skolan på hip hop. Hanna var tyvärr sjuk :( Gick med Evve till Subway, åt där, gick till CM och köpte halstabletter och tuggummi, sen vidare till Gros (första gången jag var där....) där jag köpte en bok, Elsas Mode, som kommer var utläst inom kort. Blir antagligen min första recension efter frånvaron då. Har läst ca 100 sidor redan..... Istället för att läsa på samhällsläraprov. Hm, smart? Nej! Roligare? Ja! Well, anways, sen gick vi till Kipinä, bytte om och väntade en stund utanför salen. Lektionen var superbra!!! Timmen flög typ förbi. Sen kom Annis pappa efter oss, vi väntade in Lena som skulle med hem och sen for vi hem.

Sen till nästa "roliga" sak. Tror jag har sträckt mig. INTE kul. Det känns inte lika mycket medan man dansar men efteråt...... Får hoppas det blir bättre snart.

Dags at avsluta dagen med en dusch och sen en god natts sömn. Wish me luck om the test tomorrow!!!

xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0