Filmlista

Vet ni, jag måste ha sett ett ton filmer by now. Jag fullkomligt älskar att se film. Är jag riktigt ärlig så gillar jag kanske att läsa ännu mer. Och av alla filmer som jag ser så berättar jag bara om en del av dem. Knappt ens en 5:e del som jag ska vara ärlig. Så jag tänkte skriva ett inlägg om en del filmer jag sett som jag rekommenderar så här i efterhand. OK?

Honey
Center Stage: Turn It Up
Remember Me
According To Greta
American History X
Black Beauty
Center Stage
The Notebook
Charlie St. Cloud
Burlesque
Fame
Flashdance
Beastly
Hachico
The Boy In The Striped Pyjamas
Hairspray
Dear John
Letters To Juliet
Operation Valkyrie
Minority Report
Red Riding Hood
The Tourist
Salt
Mao's Last Dancer
Season Of The Witch
The Duchess
Step Up 1,2 & 3
The Young Victoria
Black Swan
The Adjustment Bureau
Dirty Dancing
Streetdance 3D
Cirque Du Freak: The Vampire's Assistant

Understreckade: Dansfilmer
Fetstil: Must See's

Hoppas ni kanske kan hitta nån intressant film här :P Enjoy!!!


Kommentarer
A L V A

sv: Hittade det på en annans blogg.

Haha, tack :)

2011-08-17 @ 14:36:05
URL: http://alvalandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0