Tuesday

Igår blev det en helt lugn dag. På kvällen for jag till min gudmors svärmor (how's that for a mind twister ^^) och hälsade på. Hon blev så glad så, och dessutom hade jag sagt att jag skulle komma förra veckan men hade inte tid sså jag passade på igår. Min gudmor kom också dit.

Idag hoppade jag och min lillebror på vespan och brummade iväg till Solf för att träffa kusin vitamin. Där kastade vi pil (jag förlorade stort), såg början på en film, spelade kort, jag fotade humlor (my new passion ^^) och så bakade vi blåbärspaj. God blev den (Y) Där mot 7 for vi hem igen och sen åt jag något och har mest gjort ingenting sen.

Imorgon blir det stan för hela slanten. Jag behöver en plånbok (Gina Tricot har en jättefin en), skolmaterial och lite sånt. Sen måste jag skaffa ett till busskort. Lite kul att man kommer använda två ^^ Hårfärg ska jag ha tag på också för på kvällen kommer min hårfärgarinna Katarina hit och färgar det inför min klipptid på torsdag.

That's all for now. Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0