Hungerspelen

Oh Yes!!!

Läste just på en blogg att man kommer släppa bokserien Hungerspelen på bio (Y) Jag har själv läst och har 2:an och 3:an (tyvärr inte 1:an) men jag tycker ändå att serien är jättebra. För er som inte vet vad hungerspelen är så läs HÄR. Om ni klickar HÄR så kommer ni till bloggen som jag läste det hos.

Filmen kommer ut 2010 (rättelse: 2012, tack Jenny :P) någongång där runt mars.

VILL SE! VILL SE! VILL SE! VILL SE! VILL SE! VILL SE! VILL SE! VILL SE! VILL SE! VILL SE! VILL SE! VILL SE!


Kommentarer
Jenny

2012 menar du väl ?! :D

2011-08-07 @ 18:07:20
URL: http://jennyveronica.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0