Liten frånvaro....

Haft en jätterolig helg.....

Vi börjar med torsdagen fast den inte hör till helgen. Först så fick jag 9 i mk-testet..... Blev så förvånad att jag var tvungen att fråga Maria om siffrorna stämde och sen räknade jag om resultatet 2 ggr :P SEN blev jag glad ^^ Iaf, vi hade nationellt prov före som gick sisådär. For till stan efter skolan, åt på SubWay och satt sen på KIPINÄ en timme tills jag började min lektion. Hade jättekul och klarade mig bättre än sist känns det som (Y) Sen kollade jag på modern jazz-gruppen och for hem med bussen. När jag gick ut på en promenad fick jag något sorts "ryck" och började hoppa och dansa. Tror folk som for förbi på vägen fick sig lite underhållning ^^

I fredags for jag till Annika i Plax med Katarina (Y) Vi åt Fitness myslibars och drack Novellevatten i ett trångt rutschkanetorn, gungade vid Smultronstället, lärde Katarina att skjussa någon på cykel utanför Linda Boutique, gungade mera vid Smultronstället (Efter att Erik kommit) och stod vid skolan och pratade fast våra tår höll på att falla av. När vi väl kom tillbaka till Annikas var mina tår små isklimpar och restan av kroppen som en isglass.....

I lördags vaknade jag, städade (mammas villkor för att jag fick pengar på fredagen, men jag började ändå bli trött på röran så det vara ganska lugnt) och sen tog jag cykeln till ÖverMalax. I MOTVIND!!!! Där cyklade jag runt med Katarina och Annika och sen for vi till YtterMalax och hem till Katarina. Där talade vi i flera timmar tills klockan blev 8 då jag cyklade hem igen.

Idag har jag inte gjort någonting. Varit ute och gått en sväng. Det är allt. Men söndagar är oftast mina minst produktiva dagar....


Kommentarer
Kattis

Var kul att vara med dej i häljen :)

2011-04-17 @ 19:11:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0