SOMMAREN -10

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? Yes, det gjorde jag ;)


Dog någon som stod dig nära? Nej, som tur är


Vilka länder besökte du? Inga :/


Är det något du saknar i sommaren 2010 som du vill ha sommaren 2011? Mopo?


Vilket datum från sommaren 2010 kommer du alltid att minnas? Många men sista dagen av sommaren som tillbringades i Molpe var superrolig och det första jag kommer på

Största misstaget? Då jag brände mig på Katarinas vespa i början av sommaren och på Kickas i slutet :P


Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag skadade foten på skribalägret, brände mig x antal gånger men annars tror jag inte jag var så värst sjuk


Bästa köpet? Ett till batteri (första som kom upp)


Vad spenderade du mest pengar på? Kläder typ xD


Gjorde någonting dig riktigt glad? Det är mycket det :P


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om sommaren 2010? We No Speak Americano - Yolanda Be Cool ft. DCUP, Te Amo - Rihanna, Beautiful Monster - Ne-Yo, California Gurls - Katy Perry, Waka Waka - Shakira, Alors On Dance - Stromae, Wonderful Life - HURTS osv.


Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Defenitivt gladare :D


Blev du kär i sommar? That will remain a secret ;)


Hur många förhållanden? Inga....


Bästa boken du läste i sommar? Shit, jag vet inte..... Vampyrens Märke av P.C. Cast & Kristin Cast eller Bree Tanners Andra Liv av Stephenie Meyer


Störst musikaliska upptäcken? Öhm, ingen?


Något du önskade och fick? Ett stativ och ett Tamron 70-300 f/4-5.6 objektiv


Vad gjorde du första dagen på sommarlovet? Var hos Katarina med Annika, Hanna, Kicka, Katarina och Evve


Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? Inte direkt.... Mera pengar kanske :P


Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2010? Avslappnad


Vad fick dig att må bra? Har ni flera timmar kan jag berätta, för det är mycket ;)


Vem saknade du? Nämner inte namnet men jag saknade en person, ja


De bästa nya människorna du träffade? ........


Sommarens sötaste? Jordgubbarna :)


Sommarens hetaste? Solen??? :PPPPP


Sommarens besvikelse? Jag blev faktiskt ine besviken så ofta i sommar, kan iaf inte komma på nån gång nu......


Sommarens bästa? Molpe och alla tjejkvällarna/övernattningarna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0