Tung dag

Fast jag var ut och sprang igår och blev sådär härligt trött i kroppen, sov ganska bra och åt ordentligt till frukost så höll jag på att somna där vid lunch. Ögonlocken blev tunga och jag kunde inte riktigt koncentrera mig. Sen blev det lite bättre efter lunch men jag är fortfarande trött.

Idag visade Agneta mig en bok om alla tillsatser i mat och jag fick låna hem den. Vågar snart inte röra något av maten vi har hemma. Supercreepy bok, verkligen. Svarta oliver t.ex. är gröna oliver som gjorts svarta på konstgjord väg och som innehåller en massa som inte är bra. Jag är jäkligt glad åt att jag aldrig gillat dem..... Sen fick jag receptet på lingongott också (Y)

Nu ska jag baka äppelrutor. Bye bye people ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0