Spricker ju för f*n snart....

FATTA ATT JAG FICK 8 I LÖPTESTET!!!!!! 8!!!!!!!! Hur stolt är man nu inte? Gränsen mot 7 gick vid 9.05 och jag sprang på exakt 9.05. Sprang t.o.m om en som kom i mål på 9.07. Nu kanske alla tycker att detta inte är mågot att vara stolt över men jag har superdålig kondis (och då menar jag SUPERdålig kondis) så det är något att vara stolt över för mig. Men hela dagen lät det som att Maria skulle och kolla upp hälen så det skulle inte bli något löptest men sen på maten avslöjar Kicka att Maria sagt att vi visst skulle ha löptest. Jäklar vilken omställning. Och Maria ansåg att eftersom alla tycktes veta att hon skull och kolla hälen så kunde hon ju säga det i centralradion nästa gång så fick ju alla reda på det då istället. HAHAHAHHA.

Nu ska jag vara totalt lat idag. Benen känns som gele och 50 kilos klossar på samma gång. Blir verkligen ingen springning för mig ikväll. På sin höjd en lugn promenad.

Har ni haft en bra dag då???

 

Ännu en oredigerad bild....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0