Nothing ever goes my way, now does it....

Sur för 1000 just nu. Datorn är slö, ett filmbränningsprogram jag fick av pappa funkade inte (för gammalt), CD-bränningsprogrammet funkar inte heller att installera (jobbar på det), mitt Photoshop är gone forever om pappa inte får något ryck och köper det till jul (SOM OM! dessutom är det jäkligt långt till jul :S), jag börjar få slut på böcker att läsa, mitt rum ser snart ut som före jag städade det, jag kunde inte fota idag för att det regnade och heller inte gå ut och gå, min lillebror är störande och värsta idioten. DO I NEED TO SAY MORE TO MAKE MYSELF CLEAR??!! Förlåt om jag klagar men this has been building up for a long time now and I needed to let it out. Borde man ta en dusch för att släppa ut lite av ilskan. Varmvatten brukar hjälpa? Ska fundera på det. Känns ändå lite fånigt om man skulle slå kudden. Music sure helps. Måste bara hitta nån bra låt.

Ska fortsätta min kväll nu. OCH sluta klaga. CIAO FOLKET!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0