Molpe yesterday....

Igår efter skolan for jag till Molpe med Katarina och Annika, Say Reh och Erik. Hade jättekul, vi såg film, gick till Mölle, såg mera film och hade allmänt kul. Katarinas mamma kom efter oss runt kl 10 men inga sura miner här inte.

Idag ska jag bara ta det lugnt och slappa typ. Kanske en promenad, lite fotografering och någon film. Om inte Katarina meddelar något. Katarina, om du ser det här: Ring mej om ni känner för att komma hit ;)



Från sist min kamera hängde med ut


Kommentarer
Kattenää

sry that i didn't call ya today. Var hos Say Reh hela dagen;)

2010-09-04 @ 21:18:57
Fotoemilia

Sv. Ja verkligen, skönt att nån är lika vettig ;)



Riktigt fin bild det där, skärpedjupet är fint!

2010-09-07 @ 16:13:24
URL: http://fotoemilia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0