Mmmmm......

Sitter och trycker in mig lite jordnötter just nu. Hur gott??? Har inspiration till 10000 och tänker fota lite efter maten. Jag hoppas bara att resultatet blir något som faktiskt går att visa upp........

Idag fick jag rast från 12 - halv 1 så jag strosade runt på skolgården och återupplevde minnen. Bänken jag satt på när jag upptäckte att jag hade vattkoppor (Jenny smittade mig), trädet vi klättrade i vars gren nu brakat, trädet jag satt vid då jag ville tänka och alla andra ställen man var på. Hittade dessutom världens snyggaste ställe att fota på. Så jag ska ta med kameran imorgon och hoppas att vädret är lika fint som det var idag. PRAO-dagen var okej. Fick skala morötter (och lyssna på musik, lyx om ni frågar mig), skära tomater, torka bord, plocka disk och lite annat idag. Dessutom kom jag att tänka på en sak som gjorde mig helglad idag klockan 1. Så glad att du gjorde det :) I still makes me happy (Y)

Haft en bra dag???? Det hoppas jag iaf ♥



Togs igår, pappa hittade den och jag fotade den ;)))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0