Happiness

Shit vad jag älskar att göra folk glada. You get that warm fuzzy feeling in your stomach when you make someone happy and see how they smile. Om jag ser hur någon lyser upp och blir glad av det jag gjort blir jag själv glad. Och då brukar jag vara glad hela dagen om det inte kommer något i vägen för min glädje.

"Att ge glädje är att få glädje"

Dagen har varit helt okej. Undrar om Samhällsläraprovet gick bra? Modde var roligt men på textil kunde jag inte börja på mina vantar för skolan hade inga stickor :( Idag vet jag inte vad jag ska göra. En tur ut och gå/springa finns i alla fall med på schemat. Nästa vecka blir det PRAO. Ska vara på Ö-M Skola i köket. KULKUL!!! Sen blir det kanske stan nästa fredag eftersom det inte blivit av ännu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0