For once....

Okej dag, alla måndagar suger men whatever. Fick dessutom hem skolfotona idag. And for once I'm okey with my photo. Minns inte att jag skulle ha gillat något annat skolfoto men dehär dög. Det var inte bra men det dög. Klassbilden var lite värre än det enskilda men jag är inte besviken för det. På tal om foton, jag borde beställa bilder från iFolor eller nåt. Jag har en massa bilder men inga utskrivna. Dock grämer jag mig över alla bilder som ska gås igenom :S Imorgon blir iaf bättre. Då har jag bildkonst ♥ Håller på att rita en bild som är superrolig att rita..... Allt blir så kul då :P



The road to home :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0