Det börjar bli på tiden....

...att jag introducerar min nya bloggdesign som jag knåpat med ett bra tag nu.

Jag är ganska nöjd men headern ser inte ut som jag önskar. Eftersom mitt Photoshop tog sitt pick och pack och stack kunde jag inte byta bakbrund i header utan fick öppna ett program på nätet (kan tipsa om det sen om nån vill veta?) och måla över allt. Det blev lite ojämnt och bilderna ser lite vita ut i kanten men det är det bästa jag kunde åstadkomma med begränsade medel.

Mina ändringar:

BlogLovin, Flickr, Svenskt Fotoforum (ny sida jag gått med på) och mitt Galleri (också ny sak) finns under Om Mig

Under Bloggar finns de flesta av bloggarna jag läser och det kan uppdateras med nya vartefter jag hittar nya jag gillar

Allt annat som Böcker, Filmer, Musik osv. innehåller samma som förr (det fanns i vänstra menyn förut)

Jag har som sagt fixat ett Galleri där jag kommer att lägga upp bilder men alla inlägg jag har bilder i kommer att finns under Pictures på bloggen

Mittemellan Annat och Om Mig finns en rad med punkter. Det är bara som utfyllnad så det är ingen länk eller något sådant

Sen är ju hela utseendet nytt. Jag har tillslut hittat en horisontell meny med drop-down länkar så jag är JÄVLIGT STOLT! Trodde aldrig jag skulle hitta en och när jag sen fann en hade jag STORA problem med att få det att funka. Men nu funkar det.

Så, vad tycker ni?? Kommentera gärna för det är kul att veta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0