Avundsjuk?

Kom just hem från stan med lite smått och gott, inga kläder dock. Min lillebror fick sin telefon idag, dock inte en Jet utan en Galaxy 3. Är jag avundsjuk? Ja, lite men jag har kommit fram till att jag inte gillar Samsung lika mycket som Nokia. Nästa telefon blir en Sony Ericsson iaf, för dom har så snygga. Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro är hur snygg som helst men vanliga Mini är ju också okej. Satio har dom tydligen slutat med, som jag tyckte verkade så bra :S Well, nu ska jag sluta med telefonsnack. Bara en fråga: Vad har ni för telefon och gillar ni den eller har ni siktet inställt på någon annan?? TELL ME!!! :P



My dreamphone right now ;)


Kommentarer
Jenny

never ever more nokia n85 , haha stänger ju av sig hela tiden ... :s



men vet int va ja ska ta som nästa. men min måst kapitulera av sej själv före ja får nån ny :(

2010-09-09 @ 18:10:49
URL: http://jennyveronica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0