Answer....

ellie om Till alla er...:

Hej!
Jo, jag undrar hur du gjorde för att få samma utseende på sidan även när du klickar dig till en kategori, för mig fungerar det inte alls. :/


Alltså, jag antar att du menar att jag har två menykolumner även på kategorisidan och på inläggssidan osv. Det är egentligen ganska enkelt.

I kodmallen går du in och fixar allt klart på "förstasidan" och sen tar du koderna du använt (t.ex. om du har två menykolumner) och kopierar den koden/de koderna för att sedan klistra in dem på samma ställe i de andra mallarna. Om du ska ha en dropdownmeny gör du likadant. Även om du ska ha bilder i menyn gör du samma.

Hoppas du fattade :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0