290910

Igår kväll före jag somnade såg jag en film, Chloe, så ni kan vänta er en recension på den senare idag.......

På PRAO fick jag riva morötterna jag skalade igår, men jag använde en maskin så det gick fort. Sen portionerade jag ut lingonsylt i hinkar som jag lade in i kylen. Jag fick även diska, knoppa persilja, hjälpa till med smörsåsen, portionera leverbiffar åt eleverna, torka bord och fylla på salladsbordet. Sen åt jag där lite efter 12 och gick ut för att fota till halv 1. När jag kom tillbaka hjälpte jag till med att plocka disk och rada undan. Sen torkade jag bänkar och fick mest sitta overksam eftersom det inte fanns så mycket att göra. Kafferast blev det klockan 2 och sen torkade jag borden från mellanmålet och for hem.

Ikväll blir det att göra lite allt möjligt, men jag SKA hinna ut och springa. SÅ DET SÅ!!!!! Had a nice day?? I hope you did! Ciao people....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0