You really do make me smile

Igår var det kul!!!! For in till stan med tjejjorna och gick runt där. Vi gick i affärer och åt god mat på Pancho Villa. Burriton jag beställde innehöll way to muck meat though men inget större fel på den. McFlurryn klassades som Vasas Starbucks och jag höll mig så långt borta från klädshopping jag kunde komma med flera i gänget som skulle shoppa kläder. Mamma blev ju nästan stolt ^^

Hem kom vi med Annikas pappa som av någon anledning inte kunde åka via Långåminne (?) utan for via Sundom vilket gjorde att Jennys pappa kom efter oss med traktor till hennes farmor och farfar istället. Jag var vid henne till 10 då pappa kom efter mig på samma gång som han hämtade lillebror och hans kompisar från disco i Solhem......

Om någon undrar så verkar mamma ha fått vanan att ha mig som kock på helgerna (?) så jag är fast antar jag. Köttfärsrullader och potatisstuvning verkar vara önskemålet. Sen får jag stå ut med Annikas Kasslergryta imorgon. Det smakar inte gott, alldeles för mycket kött tyvärr, men mammas favvo. Hoppas några rullader lämnar för annars dör jag.

Fick ni mer info än ni önskar??? Well, shit happens. Nu ska jag börja joxa i köket tror jag. Ha en bra dag :) Kram ♥



Min sötboll får stå för bilden ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0