Not my type of morning....

Dagen började ju bra. Om man gillar att vakna till ljudet av dörrklockan och själv ligger under täcket och inte vet om någon är inne eller om man själv måste gå och öppna i morgonrock. Som tur så var min lillebror inne, men besöket var ju desto sämre. Grannens otroligt störiga unge. Inte många personer jag stör mig på (3 som jag kan komma på nu) och då är det dom jag stör mig på vad de än gör. Ibland kan jag bli jättestörd över någon kommentar någon ger men vissa kan jag bara inte ge en chans och OM jag gör det så sumpar de det med en kommentar typ direkt eller något och WE ARE BACK IN BUSINESS AGAIN. Jaja, iaf dom försvann ut, jag klädde på mig och sen kom de in igen efter max 10 min. Så var morgonen totalförstörd -.- AND HE'S STILL HERE!! GAAAAAAHH!!!! Jag vet av erfarenhet (hans syrra som är ett år äldre än mig brukade umgås med mig förr, för JÄ*LIGT länge sen) att han ska hem och äta klockan 5. Bara en timme kvar nu Malin!!! Du klarar det!! Kom igen nu!!! (Gode gud, give me strength to stand out with this kid)

Okej, ska sluta klaga nu. Maten verkar börja ta form i köket tror jag (läs: hoppas jag) och mamma kommer snart hem. Har ni haft en bra dag hittills och kan nån ge mig tips på hur man står ut med folk man stör sig på??? ^^ KRAM!



Kommentarer
Leia ♥

Okej, fast alla katter är ju olika :)

Dock är det väl så mycket bättre med ett djur än inget alls? :D

2010-10-16 @ 15:43:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0