Tears falling from my eyes

Började fundera på en sak. Jag är OTROLIGT lättrörd. Jag gråter för i princip varenda film jag ser. Såg just Disney's Ringaren I Notre Dame och började smågråta åt det lyckliga slutet. Remember Me grät jag så det sprutade åt, till Hachiko fick jag ur mig halva Nilen och fick tillpå köpet lite vätskabrist, Titanic såg inga gränser och The Clan Of The Cave Bear fick också se några tårar precis som en massa andra filmer. Endera har det med hormonerna att göra eller så är jag en lättrörd person. I ett SMS jag fick för ett tag sen stog det:

"Du är en flicka med ett stort och varmt hjärta"

och om jag inte varit på ett sånt ställe att jag inte kunde, så skullle jag ha gråtit. Tårarna kom i ögonvrån ändå. Det var så otroligt fint sagt ;) Man kan göra så stor skillnad i en persons liv med bara några få ord ♥

Btw, jag har registrerat mig på We ♥ It och ni hittar länken till min sida där under -> Om Mig <- KRAM!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0