Nothing could ever beat that feeling

Igår sprang jag 1,5 km på 8:51. Det är 14 sekunder bättre än löptestet!!!!!! Känner mig lite stolt. Tänker ta det lugnt ikväll dock. Springer jag så blir det inte mycket. Tänker gå mest, allt för att följa Marias råd om vilodagar osv ^^

Hade showdance idag då. Kommer bli så sjukt kul att visa upp det sen på julfesten :PPPP Imorgon är det dags för orientering. Jättekul faktiskt, om man är med en persom som hjälper till och inte bara följer efter en som en svans vill säga ;) Kommer just upp dagens låt också.

Haft en bra dag?? Kram på er!! (Och en extra kram till Jenny som är sjuk, KRAM PÅ DIG OCH KRYA PÅ DIG ♥)



Hittade ett redigeringsprogram på internet som jag använder som substitut ^^ Denna är inte redigerad dock


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0