Dansfeber

Sitter i soffan och tittar på finalen i Dansfeber. Morgan Alling som Alex Owens i Flashdance, Markolioo och Tobbe Trollkarl som Baby Houseman och Johnny Castle, Nassim Al Fakir som Beyonce, Ola & Sussie i något Bollywood-nummer och Ronny Svensson som Michael Jackson i Thriller. HUR SJUKT????!!!! Pappa håller på att dö av skratt varje gång och jag ser mest hur varje låt och varje film de gör narr av förstörs framför mina ögon. Får bara hoppas att jag glömmer det här tills jag ska se dem igen ^^ Förstår verkligen varför Maria sa att det var värsta hon någonsin sett :P Jaja, man får ta allt med en nypa salt.

Har ni haft en bra kväll??? Själv har jag varit ute på promenad med mamma och sedan en kort sväng ut och gå med pappa efter en sak han skulle hämta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0