Dagarna går men livet det består

Var rubriken kom från vet jag ej...... Tänker iaf berätta lite vad jag gjort de senaste två dagarna.

Jag har hittat fler gubbar och frågat halva lärarkåren på högstadiet om dem ^^ Mamma tycker jag ska fråga rektor Sören men jag vet inte om jag vågar ;) Kanske man skulle ta mod till sig?? Eller kanske inte?? Sen har jag gjort ett hussearbete (arbete om en frukt) på typ en timme igår klockan 12 (vad är det med mig?? varför kan jag aldrig börja i tid??) och ritat lite (jag går framåt, idag lyckades jag få Lille Skutt jättebra ritad på bildkonst, alltid kul att märka att man går framåt ^^ Jag har också lyckats fatta ett mattekapitel helt själv (lite skryt får ni nog tåla). Började uppskatta teorin mycket mer efter i måndags :P

Snälla hjälp mig med slutspurten nu. Bara TVÅ kvar. Ni orkar väl ta någon minut av ert liv att kommentera OM ni har en gissning??



Jag har ju lovat en länkning till vem som än tipsar och budet står kvar.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0