7 saker (ni kanske inte visste) om mig.....

1. Jag ÄLSKAR glädje, att göra andra människor glada är så kul och jag blir själv glad av det
2. Böcker och musik går inte att leva utan..... enligt mig alltså
3. Jag kan nästan aldrig hålla rummet städat i mer än en vecka
4. Jag avskyr Jansons frästelse och Vispgröt
5. Jag tycker att folk som spelar dumma, fast dom egentligen är smarta, är otroligt fåniga och dom som tycker att man är märkvärdig om man är smart, dom är ännu fånigare
6. Matlagning och bakning är jättekul för mig och när folk tycker att det är gott är det ännu roligare
7. Absolut sorgligast boken jag läst är Pojken som kallades Det (läste den vid Evve och kunde inte lägga ifrån mig boken, den var jättebra skriven men på samma gång hur sorglig som helst) Om ni inte läst den så LÄS DEN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0